1. Nazwa konwentu: ANiMAcon 2006 2. Rodzaj konwentu: ogólnopolski 3. Numer porządkowy zgłoszenia: 1 (nie zabardzo zrozumiałem :D) 4. Organizatorzy: Sekcja M&A im. Kuroneko-sama 5. Data i czas trwania: 21.07 od godz. 16.00 do 23.07 do godz. 16.00 (godziny jeszcze mogą się zmienić) 6. Dokładny adres imprezy: Zespół Szkół Ekonomicznych im Jana Pawła II. 77-400 Złotów, ul. Plac Wolności 1/2 woj. Wielkopolskie 7. Ograniczenia: brak 8. Cena wejściówki: za 3 dni - 10 zł za pierwszy i trzeci dzień - 2 zł (bez noclegu) za drugi dzień - 5 zł(bez noclegu) 9. Limit miejsc: 600 osób 10. Sposób rezerwacji: Możliwość wysłania drogą internetową odpowiedniego zgłoszenia którego szablon zostanie umieszczony na stronie internetowej (w tym momencie dostępne na forum) 11. Noclegi i wyżywienie: Nocleg zapewniony na miejscu (sale lekcyjne, specjalnie do tego przygotowane) Wyżywienie własne, a także na terenie szkoły otworzony będzie sklep od godz. 8.00 Namiary na organizatorów: 12. Telefon: Zbigniew Pranke "Maru" 067 - 265 22 89, Michał Kowalski 067 - 263 43 65 13. E-mail: animacon@o2.pl, Maru snake1688@o2.pl, Ellizjum kagami_kano@wp.pl 14. Strona: W budowie, aktywne forum www.animacon.fora.pl 15. Regulamin konwentu: w trakcie tworzenia 16. Dojazd: Wszelkie informacje na stronie internetowej i forum 17. Warunki lokalowo-sprzetowe: 13 sal, aula na około 400 osób (nie licząc miejsca na scenie) (+ 2 malutkie pomieszczenia na orgroom). Pojemność: większość sal na 50 - 60 osób, niektóre nawet do 100 osób (miejsca siedzące) Sprzęt: 2 projektory (możliwe, że 3) dwie sale komputerowe (dożo komputerów :D), 4 telewizory, 4 x głośniki estradowe od 300 W. Głośniki komputerowe x 6. Wzmacniacze, mikrofony, pełne okablowanie. Sprzęt może się powiększyć. 18. Program: w trakcie tworzenia 19. Sklepy: w trakcie ustalania 20. Uwagi: Zgłoszenia nieobowiązkowe, wcześniejsze zgłoszenie rezerwacji miejsca równają się ze zmniejszeniem opłaty za wejściówkę o 50 %, tak samo cenę zmniejsza cosplay również o 50%